Ze blijven maar drukken alsof het gelogen staat, of: Een schaap welke mij nu nog tegenspreekt.

De afgelopen drie maanden heb ik niet kunnen schrijven omdat ik diep in zelfonderzoek zat.

U kent dat wel; twijfel aan alles, neem niet zomaar alles voor waar, de wetenschap liegt, en als het niet op FaceBook heeft gestaan, dan is het klaarblijkelijk niet waar. 

Uit dit onderzoek—welke ik volgens de traditie niet aan peer review heb onderworpen—is gebleken dat er een stijgende lijn is in Nederland. Het is gebleken dat tegenwoordig zelfs laaggeletterden en ik-heb-de-lagere-school-net-aan-afgerond woorden als “indoctrinatie”, “inlezen”, “research”, “tribunaal”, “oikofobie”, “klinisch”, “reductie”, “experimenteel”, “asymptomatisch”, “termijneffecten” en “inmenging” beziggen. Dat men deze woorden te pas en te onpas rond sproeit—als een defecte sprinklerinstallatie—bij elke willekeurige non-discussie, neem je dan voor lief, me dunkt. Het is een Gods Mirakel dat deze woorden Ć¼berhaupt zijn blijven hangen. 

Wat mij tot de volgende conclusie brengt: indoctrinatie werkt. En daar ben ik zonder peer tot gekomen. Een schaap welke mij nu nog tegenspreekt.

De afgelopen drie maanden ben ik van YouTube naar FaceBook naar Dark Web naar de website van Willem Engel gereisd als een malle. En geloof me: het is nog niet eens gemakkelijk om tot de kern van complotten te komen. Dit komt uiteraard door mijn bubbel en mijn algoritme. Die zijn zodanig “ingesteld” dat de antwoorden op al mijn vragen simpelweg niet aangeboden worden. Ik heb eindeloos linkjes moeten aanklikken om Ć¼berhaupt tot een filmpje te komen. Wat ik an sich best vreemd vind, daar ik wel zeer gemakkelijk films over de Tweede Wereld Oorlog, buitenaards leven, Nicola Tesla en seriemoordenaars tevoorschijn kon toveren. Aangezien ik een groot deel van de quarantaine deze heb verorberd als een beer welke net uit zijn winterslaap komt. Ik bedoel: dan zou mijn algoritme toch wel weten, dat ik Ć³Ć³k complotten tot mij wil nemen?

Wat mij tot de volgende conclusie brengt: het door Gates uitgevonden algoritme werkt elk zelfonderzoek tegen. En daar ben ik zonder peer tot gekomen. Een schaap welke mij nu nog tegenspreekt.

De afgelopen drie maanden ben ik er achter gekomen dat “zelfstudie” absoluut zaligmakend is. En “zelfstudie” zou een onmiddellijk einde maken aan het nijpende woningtekort onder jongeren. Het is toch een grof schandaal dat jongeren met een toekomstdroom—of een economisch verlangen—middels een indoctrinerende studie nek diep de schulden in worden gezogen, om na de studie met een financiĆ«le achterstand waar een bananenrepubliek een puntje aan kan zuigen, met een kluitje het woonruimte-aanbod-riet in worden gestuurd. Met als gevolg dat uitgestudeerden tot hun achtenveertigste bij hun hardwerkende ouders moeten blijven wonen. Als men de zelfstudie—en het daaraan gekoppelde “zelfonderzoek”—omarmt zit je misschien tot half drie in de nacht van site naar site te klikken, maar het levert wel wat op. En waarom zou je niet tot half drie in de nacht van site naar site klikken, als je er toch niet om half zes uit hoeft om naar je werk te gaan? Je bent immers student. Ik ben er—al klikkende—achter gekomen, dat elke informatie digitaal te markeren is. Waardoor de bruikbare informatie op betrouwbare sites als FaceBook en Twitter veel makkelijker aan te tonen is voor gelijkgestemden. Bovendien, door de technische vooruitgang, kun je de delen welke jouw studie niet onderbouwen gemakkelijk verwijderen. Het geĆÆndoctrineerde—kijk, ook ik gebruik het woord regelmatig—tegenwoord, welke in sommige studies—ja, echt, sommige wetenschappers durven hun opstellen “studies” te noemen; en ze schrijven het niet eens zelf. Moet je eens kijken hoeveel namen er soms onder hun opstellen staan—naast de bruikbare informatie gedrukt staat—en ze drukken alsof het gelogen staat—kan verwarrend en misleidend werken op het brein welke wakker probeert te worden, dus wat is er mis met deze informatie te verwijderen voor de gelijkgestemden? Niets, toch?!? Het wekt alleen maar verwarring en dat willen we juist niet hebben. Dus, gebruik deze digitale typ-ex!! Het is ervoor! Binnen twee weken ben je viroloog, nog eens twee weken later ben je advocaat, om vervolgens twee weken later je zelfstudie politicologie af te ronden. Hoezo “studieschuld”? 

Wat mij tot de volgende conclusie brengt: zelfstudie is het nieuwe studeren en alleen de bloed drinkende, kind verkrachtende elite is hier op tegen. Soros voorop. En daar ben ik zonder peer tot gekomen. Een schaap welke mij nu nog tegenspreekt.

De afgelopen drie maanden heb ik gezien dat veel linkse fascisten—en deze term mag je uiteraard vrijelijk gebruiken—iets doen en—erger nog—roepen wat “fact checken” heet. Luister, lieve mensen; als “fact checken” belangrijk zou zijn, dan was het wel een functie in Word. Naast “spell check” en “word count”. Dit ondermijnt toch alles waar “zelfonderzoek” voor staat? Wist U dat “zelfonderzoek” voortkomt uit de medische wereld? Het schijnt belangrijk te zijn om af en toe de borsten zelf te onderzoeken op knobbeltjes en verdachte bultjes. Het wordt mannen ook aangeraden om af en toe, tijdens het douchen of zo, de testikels te onderzoeken. Dit bewijst toch dat een medische studie niet noodzakelijk is?! Blijkbaar kun je als mens onder de douche met je blote handen ziektes ontdekken in je eigen lichaam. Dat ga je toch ook niet aan een “fact check” blootstellen? Welnee. JĆ­j voelt die knobbel, toch? En er zijn legio medicijnen in omloop, hoor. Gewoon vijftig druppels zilverwater per dag door je dranken of je voedsel mengen en die hele medische wereld kan op de schop. Hoezo “fact checken”? En dan beginnen die linkse ratten, hoor! “Zilverwater is verboden in de EU.” Hoe kan ik het dan kopen op Ali Express? Als het niet veilig zou zijn, zou het niet bestaan. Iedereen kan van alles op potjes drukken. En ze blijven maar drukken alsof het gelogen staat. Iedereen kan toch zien dat “links” alles kapot maakt. Zilverwater als giftig bestempelen is gewoon een complot van de Big Pharma. Dat valt overal te lezen. Want zilverwater is veel goedkoper dan die ziekmakende medicijnen welke ze aan de bevolking proberen te slijten. “Fact check dat maar eens”!!! Ze proberen ook steeds informatieve verhalen van ruimdenkende, wakkere mensen te “fact checken”. Laatst las ik nog—als commentaar onder een hartverscheurende post op FaceBook waarin iemand verhaalde over een achterneef van de buurvrouw van haar dochter die na zijn vaccinatie dood op straat neerviel—“ja, en daar een achterbuurman van”. Dat is toch respectloos, lieve mensen? Waarom zou je moeten “fact checken” als je gewoon kunt lezen wat ons als mensheid overkomt? Is dat niet feit genoeg?? Je hoort het toch direct van die buurvrouw van die dochter??? Dat is toch gewoon de waarheid!!! Wakkere mensen schrijven gewoon “mooi gesproken, meid” of “wat erg!!!1!11! wat overkomt ons toch allemaal???!@11!”. Kijk! DĆ”t is menselijkheid.

Wat mij tot de volgende conclusie brengt: Fact Checken brengt het slechtste in de mens naar boven. En daar ben ik zonder peer tot gekomen. Een schaap welke mij nu nog tegenspreekt.

De afgelopen drie maanden ben ik alleen geweest en niemand die naar mij vroeg. Niemand had het nog over mij. Op straat werd ik gek aangekeken. Gelukkig kwam deze week een vriend van me langs om koffie te drinken. En met koffie bedoel ik wijn. En met wijn bedoel ik driedubbele whisky. Mijn favoriete whisky is overigens Stroh80. Maar goed. Hij haalt een strijkijzer uit zijn handtas en legt het op zijn  kin, tot  mn     verbaastering blijft  het strijkeizer plakken,  sjan ik ben magnetisch   zegt hij. Hoe dan, je b ent   nie      t vegaccineert.ik    probeerde het met    mijn eigen streikeizer en….. ook ik mangeties….    Hij trok mijn keukenkastjes op en    ja hoor  …   de keokenpan het tostieizer  de magnetron  ,,. Alles bleefplaken… nou dat was niet voor dovemand oren hoor… gelukkig heeft hiu j een zelfstdie gedaan en heef t   hij helmaal self een MRI gebauwt…    hij gaat er morgen in   en zl  op faceboek   laten zien   dat hi gewoo n    eizer van een  faksien shed   heeft geobsorbeert… 








De Telegraaf: “Auteur Jean Koning na onderzoek naar Wappies opgenomen in een gesloten inrichting.”

Volkskrant: “Het werd tijd, zegt bezorgde moeder.”

AD: “Hij werd altijd al gezien als apart.”

NRC: “Vrienden maakten zich al langere tijd zorgen.”

RTL Boulevard: “Hoe is het nu met zijn hond?”

Story: “Viola Holt stuurt Koning een prachtig boeket!”

PrivĆ©: “Hij zag ooit Caroline Tensen tijdens een coke-trip door een glazen tafel vallen. Dat doet iets met je.”

Reformatorisch Dagblad: “Al sinds zijn derde compleet de weg van God kwijt.”

Autoweek: “Hij kocht via ons een lijkwagen.”

Hart Van Nederland: “Buren vertellen huilend: ‘altijd die gordijnen dicht, en van die vreemde muziek welke hij speelde’.”

Parool: “Het zet je toch aan het denken.”

Trouw: “Deze week in de Bonus…”

Comments

Popular Posts