Alle speelgoedwinkels krijgen een verbod om Barbies en speelgoedauto’s te verkopen!

Zowel Van Houten als Van Loon ken ik niet. Ik kijk geen TV, bijna geen Nederlandse films, en om heel eerlijk te zijn, wil ik helemaal geen ene fuck van doen hebben met familie van Carice. Ook niet (zelfs niet) als het theater-actrices zijn.

Echter, mijn Twitter-time-line—of hoe dat ook mag heten—ontplofte vandaag door de berichten over Van Houten en Van Loon. Zo erg, dat ik genoodzaakt was om Google erbij te pakken om te kijken wie dit nu eigenlijk zijn. En omdat ik dus blijkbaar te weinig TV tot mij neem en de Nederlandse Rom-Com Film Club (jeukwoorden alert!) sowieso ontwijk alsof het De Pest betaamd, was ik niet geheel—of liever: geheel niet—op de hoogte dat Van Loon blijkbaar zijn penis heeft ingebracht bij Van Houten—tenminste, dat denk ik; nogmaals, ik ken beide personen helemaal niet, dus voor het zelfde geld hebben zij een creatief moment gehad met een Petri-schaaltje en een pipet tijdens de laatste volle maan van Mei—met een zeker—blijkbaar van beide kanten gewild—ejaculaat tot gevolg, en Van Houten scheen nog een aantal functionele eieren te hebben rondzwerven, en nu is er een kind op komst.

Als ik een-en-ander even voor mezelf op een rijtje mag zetten, haal ik uit mijn zoekopdracht—en ja, ik heb álle betrouwbare media geraadpleegd; inclusief De Telegraaf, De Story, RTL Boulevard, NU.NL, De Penny én Het Weekblad Donald Duck (note aan zelf: DELETE JE COOKIES EN BROUSER GESCHIEDENIS)—dus, dat Van Houten een Gender Reveal Cluster Fuck Party werd opgedrongen door een “journalist” (en dit zijn MEGA aanhalingstekens), waarop een vlaag van sarcasme (on the rocks) Van Houten in de greep nam, waarna zij iets zei in de trant van “als het maar gezond is, we voeden het sowieso genderneutraal op.” Zoiets. Misschien heb ik een klein detail gemist, maar dit haal ik eruit. 

Hoe dit gehele verhaal in 24 uur omgeturnd is tot iets in de trant van “Van Houten wil transgender op de wereld zetten! Van onze verslaggever. Jelka van H. (48) hoopt dat haar ongeboren vrucht als transgender geboren wordt. Ze gaf dit toe tijdens een persconferentie direct na haar voorstelling De Verloederde Female in De Koninklijke Carré, en daags voor een voor haar georganiseerde Gender Reveal Party. Jelka van H. maakte ook kenbaar dat haar vriend Henry van L. (28) niet genoeg gewicht in zijn testikels heeft om überhaupt au sérieux genomen te worden. Hij schijnt hobbymatig grappig gevonden te willen worden. Uiteraard zal ook Albert Verlinden verhoord worden over dit schandalige fenomeen. Verlinden lijkt dé aangewezen persoon om hier een relevante, bindende en allesomvattende uitspraak over te doen. Ondertussen is een team van experts van Stichting Slachtoffer Hulp ingeschakeld om de ongeboren vrucht bij te staan in de komende periode—insiders van het stel verwachten dat deze periode zo’n 19 jaar zal gaan duren—van verwarring, maar vooral ook om te leren om te gaan met de niets omziende haat welke de ouders-in-spe naar het hardwerkende, over-tolerante Nederlandse volk uitdragen.” Heb ik nu nog iets gemist?

En dit was slechts de roddel-en-achterklap media—in verdere documentatie zullen we de roddel-en-achterklap media “georganiseerde misdaad” noemen. 

Een wilde greep uit het oh-zo-positieve aSocial Media (nee, jankerd, geen typfoutje!) komt ongeveer neer op dit: “Van Loon was wel eens grappig, nu is hij een deug-BN-er.” Overigens, even tussen U en mij, nu we hier toch weer eens na een lange periode van G5, nep-Corona en huilie-huilie lekker bij elkaar zitten: Deug-BN-er gaan we toch wel aandragen als Woord-Van-Het-Jaar, toch? 

Anyway… “Van Loon… ik vond hem nooit grappig.” “Daar krijg je dus van die kinder-neukers van.” “De hele wereld gaat naar de klote.” En zelfs: “Ik wil me land terug.” Hoe pedoseksualiteit (want zo heet kind-neuken, meneer Ootje92!) überhaupt iets met een ongeboren kind (of denkt U dat Van Loon hem er nu al bij zijn ongeboren kind insteekt, meneer Ootje92?) of met Van Loon en Van Houten (nogmaals: ik ken ze niet. Dus ik weet ook niet welke hobby’s ze hebben, maar ik denk dat als ze werkelijk de Deug-BN-ers zijn die men mij wil laten geloven, dat ze dan zeer waarschijnlijk niet van de daken zullen schreeuwen dat ze fan zijn van Marc Dutroux en zijn “voorbeeld” tot in detail volgen. Dus hoe U aan die info komt, meneer Ootje92, lijkt me ook een punt om te gaan bespreken.) te maken heeft; ik kan het niet helemaal rijmen.  

Hoe de wereld naar de klote gaat door een ongeboren kind, welke een vrije opvoeding zal krijgen, begrijp ik ook niet helemaal, Meneer Erwin3e. Volgens mij haalt U een aantal dingen door elkaar. De wereld gaat door een aantal dingen kapot, ja. De eindeloze lust naar geld en bezit, het negeren van een klimaat- en milieuprobleem (hoewel, de wereld an sich gaat daar niet aan ten onder. Het is meer de mensheid wie daardoor gevaar loopt. Die bol (of platte schijf—ik ken U ook niet, dus geen idee waar U aanhanger van bent. Hoewel ik uit Uw berichtgeving wel een en ander kan opmaken over Uw—min of meer—middeleeuwse opvattingen.) zal nog wel een tijdje post-mensheid in het luchtledige blijven hangen), en het eindeloze gezwam van niet-onderrichte mensen, met een lontje zo kort, dat we niet eens meer van een lontje kunnen spreken. Bovendien bezitten de “mensen” van deze categorie ook nog eens bijzonder lange tenen.

We moeten voorlopig nog even afwachten wat de Van Houten/Van Loon-telg gaat doen. Hoewel, misschien kunt U de toekomst voorspellen en voorziet U een staatsgreep door dit nog-geboren-moeten-worden-kind, waarna alle speelgoedwinkels een verbod krijgen om Barbies en speelgoedauto’s te verkopen, want dat was namelijk ook nogal een dingetje. (Maar dat haalde ik weer uit een berichtje van iemand anders, dus die wil ik hier, op deze plek, niet spuien.) Hoe dan ook, meneer Erwin3e, mocht deze staatsgreep daadwerkelijk plaats vinden—zoals U blijkbaar voorspeldt—dan kunnen we in ieder geval zeggen dat het kind de humor van zijn/haar vader heeft.

Tot slot: ik wil me land terug. Werkelijk? Hoe bedreigd een zwangerschap de algehele democratie? De vader lijkt me in dit geval bekend, en, voor de laatste keer: ik ken hem verder niet, maar als hij iets van een duivel ofzo zou zijn, dan had hij wel meer talent gehad. Lijkt mij. Want, ziet U, alleen Rosemary was ervan overtuigd dat Guy de vader was. De rest van de wereld wist allang dat zij zwanger was van de duivel. Kijk, dán hebben we het over een dreiging jegens welke vorm van staatsinrichting dan ook. Vooralsnog heeft Van Houten last van misselijkheid, bodembekken-pijn, en zwangerschapsdementie. Van Loon heeft—in tegenstelling tot eerdere berichtgeving—genoeg testikel aan zijn lijf hangen en genoeg humor in zijn donder om te onthullen dat hij Jelka gisteren in de keuken aantrof, met een vleesmes, resten van een vers geslachte haan en de restanten van rauw opgevreten ingewanden druipend van haar kin. Mocht hij met nieuws van die gading en dat kaliber komen, dan moeten we ons inderdaad misschien toch wel zorgen gaan maken…

Comments

Popular Posts